~~Simhall~~

Hmm okeey.
Nu är jag lite nervig, jag ska nämligen till simhallen med jobb, jag vet inte riktigt hur jag känner för det.
Visa mig själv utan kläder nu. Nej usch och pi och blä det vill jag verkligen inte.. :-S
Dock är det lite humoristiskt, då jag utan problem kunde gå dit och simma innan, ni vet när jag vägde 102kg utan att skämmas. Klart jag inte var nöjd över min kropp, men det var så jag såg ut, punkt slut.
Men nu däremot, så tycker jag att det ska bli jobbigt att gå dit. Hur fungerar det? Jag har förfan försvunnit 25% och ändå tycker jag nu att det är jobbigt att visa mig? Vha?? Hur fungerar det. Galet säger jag.
Men men, jag ska dit och motionera och det är träning och träning är BRA för mig! Så det så!
Jag förstår inte varför jag tycker att det ska bli jobbigt? Har mitt självförtroende gått ner så mycket? Handlar det om att det är för att jag ska ha en liten bikini på mig, jämfört med min strl 46 som gick över naveln innan?
Handlar det om att mina bröst är nästintill borta? Jag vet inte. Men det är enormt irriterande.

Något annat som är irriterande är att jag röker, lite, men jag har cigg hemma. Varför liksom? Det är så jävla korkat och jag skäms! Jag skäms ögonen ur mig.
Jag tror att det beror på min osäkerhet över att äta. Men det är lustigt att jag tar till ciggen då, eftersom... Jag blir mer sugen på saker när jag inte röker... Varför är jag så korkad. Hur fungerar jag egentligen?

Jag har bestämt mig för att jag ska gå till simhallen idag, vilket inte kommer att uppskattas av den jag ska jobba med :-) Skit i det, det är uppvärming. Sen ska vi gå hem till henne och sedan ska jag cykla till stranden för att vara ledare, skoj skoj, sen är det hem och sova :-) Me like alot :-)
Det blir mycket träning nu och det är BRA att röra på sig :-) Dock ska det ju bli regn säger dem, så jag får ta och packa ner regnkläderna Ni ska se att det inte börjar regna bara för att jag packar ner dem. Men om jag inte packar ner det, så kommer det börja regna...

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Viktat

Hoppas du hade det bra i simhallen :) Du har verkligen gjort ett fantastiskt jobb, ge dig själv credd för det!!

2010-05-19 @ 19:48:41
URL: http://viktat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0