Mår illa

Ligger i min säng, i min lägenhet, lyssnar på grannen som spelar något krigsspel på sin tv och känner hur jävla Illa jag mår. Sen kommer jag på att jag inte har ätit någonting idag, detta kan ju givetvis ha något med saken att göra. Eller vad tror ni?
Men jag mår riktigt dåligt, psykiskt dåligt idag. Jag känner oro, panik och stress. Jag är riktigt ledsen över att det inte blev det mötet jag bokat idag och måste boka om det tills nästa tisdag den 25/5 kl 15.30 Inget jag är direkt jätte nöjd över, men det måste ju ske, eller hur? Jag vill ju få det gjort, men jag ville få det gjort idag så att det var avklarat! *SUCK* Samt att jag slapp köra in till stan i onödan idag eftersom jag ändå ska in dit på andra ärenden (XV) FAAAN!

Nu ska jag gå och göra en chokladshake till mig och spela jättehög musik för att hämnas på grannen.! Funderar på Arvingarna eller något annat skit :P


MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0