~~Köpt Hemtelefon~~

Nu har jag köpt hemtelefon och skaffat telefoni nej det har jag inte gjort, men jag har köpt en iPhone 3gs 16Gb VIT :-D Med Halebopabonnemang Hallå Surf Plus vilket betyder att jag har fri surf på iPhonen, jag ringer för 19öre i minuten, med en uppkopplingsavg på 99öre. Jag har bundit mig till 2 år, jag tycker inte riktigt om det. Men vafan, det är ju faktiskt som så att det är istället för hemtelefon också. Desstutom tankar jag med Comviq poppis nu och då får jag exakt samma sak (nej minutkostnaden är faktiskt på 18öre) Men då måste jag också tanka med 300:- i Månaden för att få behålla den prisplanen, det är vad jag betalar för Abonnemanget OCH Telefonen, Men nu blev jag osäker på om jag får ringa för dem 150:- eller inte, blir att sms bror och fråga det, jag trodde det var så. Är det inte så, så blir jag lite deprimerad dock blir nog bror det också, för när jag messade och frågade honom: Men Lillebror är du säker på att man får ringa för de 150:- jag hittar inte det någonstans!
 så fick jag till svar: det får jag hoppas säg inte så!
Haha Shit! Jag ORKAR inte! Säg inte att det bara är abonnemanget som kostar det och att man sen får betala för abonnemanget? :-S
Men nu sa han att det inte finns någon anledning till abonnemang om man inte får ringa för hela månadskostnaden. Så jag får la lita på honom :-) Han är duktig min bror :-)

Den vita ska jag ha
Får ta och köpa något coolt skydd till den nu också, jag som är så klumpig behöver helt klart det :-P

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0