~~Grattis du har kommit i mål kläder~~

En vit huvtröja Espirit strl 40
Ett mintgrönt linne Espirit strl M
Ett par Jeans Strl 30/32
Ett par svarta adidasträningsbyxor strl 40

En persikafärgad topp strl 40
En Aprikos klänning strl 40
Ett par vita caprijeans strl 40
Ett par rosa caprijeans strl 40
Ett par blå denimjeans strl 30/32
Ett par kakibyxor strl 40
En blå topp strl 40
Ett blommigt linne strl 40
En korallfärgad blus strl 40
En vit t-shirt strl 40
En kjol i ljus denim strl 40
Ett rosa skärp 85cm
Ett vitt bälte 85cm

Nu har jag börjat belöna mig själv alldeles för mycket kan jag ju ta och informera er om! Det är helt galet!
Jag har två bokade tider till två hemliga saker.
Jag har köpt alla dessa kläderna (som jag hoppas passar) men jag vet inte varför jag har tagit tröjorna i så stora storlekar, jag hade knappt 40 i tröjor innan ju, kan hända att jag måste skicka tillbaka dem? :S
Detta blev jätte mycket pengar och egentligen finns det inget utrymme för detta. Men nu börjar alla mina kläder bli för stora och det är inte roligt det iheller, för då känner jag ju inte mig fin ju. Om kläderna inte sitter bra menar jag. Vi får se om jag får bidrag från folk till detta, men om vi säger som såhär, dessa kläderna kostade lika mycket som en 3 sits eketorpssoffa och nu har jag ångest. Men jag får och kan skicka tillbaka det om jag vill så det är också bra :-) Jag är faktiskt duktig på att skicka tillbaka så det så! :)

Jag drack för första gången på 3 månader, FYFAN vad mycket jag tålde! Det var först runt 3-4-tiden som jag blev sketafull och så,! Galet säger jag! Galet!
Men så sjuuuukt jävla roligt jag hade det :-)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0