~~En bra dag~~

Igår var en relativt bra dag!
Jag tuggade tuggumi det får man ju egentligen inte och det var gott, men absolut inte så gott som jag hoppats. Och idag har jag träningsvärk i flabben. Men jag var så ENORMT sugen på att festa och äta så jag valde att tugga tuggumi och röka istället. Inte bra, men BÄTTRE!

Igår fick jag ett par SJUKT snygga skor av mamma edHardy och ett jättefint peace armband från Aagard också ifrån mamma. Superglad blev jag! :-D Älskar min mamma och låtsaspappa <3

Senare idag ska jag lägga in bilder på varför jag är glad att jag inte bor här hemma hos mamma när jag börjar äta :-D

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Haha tack tack tack, du har så rätt!! :D (ibland glömmer man bara bort det själv). FAN vilken karaktär vi har! :D



Och det där med snesteg - precis så känner jag med! Andra får göra det och det är okej, men jag får INTE göra det! ;) Konstigt man tänker ibland ;)



Oooh till tisdag är det inte långt!! Känslan när man tar sin första tugga är obeskrivlig - jag lovar! :D SÅÅÅ GOTT! :D Har du bestämt vad det första du ska äta är? :) Jag började på 98 kg, fy vad långt borta det känns! Helt galet att jag vägt så mycket haha! :D



Kram



2010-05-16 @ 12:04:54
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: sofia

jasså? får man inte tugga tuggummi? varför??

2010-05-16 @ 12:36:00
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0