~~Dagens mat~~

Frukost: 100g kesella, 3/4dl hallon
Mellanmål (2 under förmiddagen): 1 bar choklad/apelsin
Lunch: 2msk keso, 65g makrill i tomatsås. Sallad
Mellanmål: 1xtraVLCD vanilj
Middag: ½ägg, ½avocado, 1 gravadlaxskiva, ½tomat, 3st sparrisstänger, 3gurkskivor, 2salladsblad
(Detta var JÄTTEmycket mat, så jag delade upp det kl 18.00 och 20.00)

Dagen har varit bättre idag, jag har tränat enormt mycket idag bara.
Cykling 15min
Promenad 25min
Simmade 25längder
Promenad 10min
Cykling 5min
Cykling 10min
Promenad 15min (jättesnabbt)

Nu när jag ser det såhär, så känns inte speciellt mycket, men jag har rört mig hela dagen och det är jag väldigt nöjd med ska ni veta :-)
Haha klockan kvart i 9 nu på kvällen så fick jag värsta suget efter pinjenötter, så jag knatade iväg till citygross (fort som fan, de stänger 21) och köpte det, 34 jävla spänn för 50g det är galet! Och sen tillbaka. När jag kom hem, tog jag ett stort glas vatten och satte mig här och drack det. Pinjenötterna är i skafferiet, för jag har inte fler kolhydrater att äta idag :-)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0