~~Att Äta~~

Okey, det blir ett snabbt inlägg.
Idag har jag ätit, jag har ju som sagt gjort matlistor för två veckor frammåt och det har jag tänkt att följa.
Jag kommer nu att gå på, Typ halvfart. Vilket jag tror kommer vara det bästa för mig.

Innan jag cyklade till praktiken (jag var lite sen) ½Bar (choklad mint)
Frukost:1hackat ägg, 2msk keso, 1tsk linfrön, 1½tsk stenbitsrom lite sallad.
Lunch: 50g varmrökt lax. 1 salladsblad
När jag kommit hem nu 1/3bar (choklad mint)

Aldrig trodde jag väl att det skulle vara så enkelt att äta, jag som har haft värsta ångesten för att börja äta. Det gick hur lätt som helst, jag orkade dock inte äta upp frukosten, men det var inte alls så ångestladdat som jag trodde att det skulle vara, verkligen jätteskönt.
Jag tror att det beror mycket på att jag cyklade till och från praktiken också, alltså att jag får lite motion istället för att köra. Men det gick bra och det var Gott, dock var laxen så god att jag helt seriöst trodde att jag skulle börja gråta. Det brände helt seriöst i mina ögon när jag fick första biten lax i min mun!
Dock tog det mig 30min att få ner lunchen och det jag åt av frukosten tog precis lika lång tid. Jag vill att det ska fortsätta vara så! Jag är noga med att sluta äta när jag känner mig nöjd. inte mätt utan nöjd jag tror det är viktigt att inte bli för mätt för då tänjer jag ju ut magsäcken och det vill jag inte nu de två-fyra första veckorna.
Jag har tänkt att gå på halvfart, åtminstonne så länge jag har XV produkter hemma. Sen kanske jag går över på halvfart utan XVprodukter, förstår ni hur jag menar? :-P

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt!! :D Jag sa ju att det inte skulle vara så svårt när det väl var dags haha! :D Och förstår precis hur du menar med att du nästan höll på att börja gråta av laxen... Jag hade samma upplevelse med min fläskfilé haha! GRYMT BRA JOBBAT, helt galet vad duktig du är!! :D Tror det kommer gå utmärkt för dig på halvfarten, kroppen mår helt klart lite bättre med den... :) Och yes, jag förstår precis hur du menar med XV-produkterna ;)



Tack för din kommentar, blev jätteglad av den!! :D Nu kör vi igen! ;) Kramis

2010-05-18 @ 15:09:37
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0