~~Träningsschema för 8-14/3-10~~

Måndag:
Promenad till och från möte (30min)
Promenad 30min (vanliga rundan förlängd)
Träningen från XV

Tisdag:
Promenad 30min
Träning från XV
45min på trampmaskin

Onsdag:
Promenad 30min
Gymma 60min

Torsdag:
Promenad 30min
Cykla 30min
45min på trampmaskin
Träning från XV

Fredag:
90min promenad
60min på trampmaskinen
Träning från XV

Lördag:
Trampmaskinen 60min
30min promenad
Träning från XV

Söndag:
30min promenad till och från simhallen
simma 25längder
30min på trampmaskinen.
Träning från XV

Jag MegaMe lovar att hålla mig till detta schema under vecka 10.
Med motivationen att bli smalare!
Om träning uteblir någon dag av någon anledning skall denna göras dagen efter.
Med motivationen att bli smalare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0