~~Dag Trettiotre~~

Hej på er alla igen =)
Vad tråkigt med så dåliga kommentarer, är det för att jag uppdaterar så dåligt? :-/
Vill ni veta en hemlis? Jag har vägt mig idag eftersom jag käns mig så nere.. Nu på kvällen när jag ätit dagens mat, och vikten är 93,5 Tänk om jag kommer ner till 92,6kg. Det är ju "bara" 0,9kg kvar, det vill jag fan ha nått på torsdag. Sen är det under 90, veckan efter, jag är stenseriös alltså!
Fan vad jag kommer få kämpa för att komma till det resultatet! Det är 4kg på 1,5veckor!
Det är faktiskt inte så svårt, tror jag iaf. Men nu måste det ta lite fart innan jag blir lite ledsen. För det blir jag snart om det inte blir förändring med viktminskningen snart för jag blir seriöst ledsen om det fallerar.

Jag börjar bli lite orolig över hur det kommer bli i framtiden, att jag känner ett sådant sug för godis är dåliga saker, hur kommer det att gå? Jag är riktigt riktigt orolig.

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Danne

Nice med viktnedgång för dig!



Bara att köra på 100%.



Men när du är orolig för söt suget nu trots du nog inte har ätit socker på länge så är det nog rent psykologiskt... du måste helt enkelt kämpa bort de tankarna.. se till att när du äter aldrig vara hungrig och framför allt då inte när du går i affärerna. Att hålla blodsocker kurvan på jämn nivå kan hjälpa dig en hel del.... lyssna på meditationen och tänk att du kan och hur mycket det inte är värt det att förstöra för din egen framtid genom att äta massor av godis!!!



KÄMPA PÅ!!



lycka till!!!



//Danne

2010-03-16 @ 11:49:39
URL: http://dannecsb.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Du kommer att klara det!!!

2010-03-16 @ 12:11:45
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0