~~Dag Trettiofem~~

Halva tiden har gått =)
Jag har inte tränat något speciellt denna veckan, uscha.
Jag har varit ute och gått var dag iaf och det är ju bra =)
Min dag började urkasst och det kommer sluta urkasst.
Jag vill inte åka på möte ikväll, jag har inte råd med en tur till denna månaden.
Så enkelt är det faktiskt. Jag får inte betalt för det mötet.
Men jag känner mig elak som dissar, men det måste jag, annars kör jag bil 14h denna veckan bara för att komma till ställen, det är inte OK, jag har inte råd!
Jag har faktiskt varit duktig och gjort en massa saker nu på morgonen.
Eller två åtminstonne:-P

Ringt och fixat pensionssparande det kommer ge mig 10800:- i pensionssparande år 2055
Ringt och lämnat meddelande till han som ska måla om lgh.
Rensat i min hög

Måste nog ta och fixa mitt rum också, men jag vill inte för att jag är så sur på kärrningen här och hon mår dåligt när mitt rum ser ut som det gör och just nu orkar jag inte med henne och hur elak hon är mot mig, hur illa hon behandlar mig och hur respektlös hon är mot mig.
Och GIVETVIS blir jag det mot henne i min tur och det är en ond jävla cirkel!

Jag är ledsen, trött och vill bara sova.
Jag erbjöd mig att sova brevid valpen igår natt, frågade när folket tänkt sova, för jag ville sova. får till svar:
"det är lugnt jag tar det inatt då" ja men då går jag och lägger mig.
När jag kommer upp imorse får jag av kärringen:
Jag och Han hade kommit fram till att jag skulle ta det inatt för att han gjort det i 2nätter, men så erbjöd du dig så då gick jag och la mig, men sen gjorde inte du det!
jag får alltså skäll för att jag inte gjort något när jag bad och frågade om en sak. Jag orkar inte med dem.


MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0