~~Dag Trettioett~~

Hej på er alla =)
Hur är det med er? Med mig är det verkligen inte bra, jag avskyr när människor IRL kommenterar min blogg, hallå anledningen till att jag inte berättar vem jag är. är för att jag inte vill prata om det, mina tankar och känslor. Det är jobbigt för mig, idag är det skitjobbigt.
Jag vill skrika och gråta, så jävla arg. Folk i min omgivning förstår verkligen inte att jag MÅSTE få gapa ur mig ibland, utan de tycker synd om sig själva istället. Det ska bli så äckligt skönt att flytta hemifrån. Hemskt att säga det, men jag orkar inte mer.! Jag vill inte mer?
OKEY? kan ni inte låta mig vara då? Seriöst alltså?

Jag är fortfarande skitarg på vågen!
Jag håller på att börja gråta hela tiden samtidigt som jag tränar mer och mer, vilket inte kan vara överdrivet bra för det blir väl muskler och då minskas inte vikten ju :-S
Men jag är förbannad och känner ingen förändring alls!
Igår var jag ute och gick i 50min, sen gymmade jag i ca 50min sen promenad på jobb som var ca 20min.
Idag har jag badat i 90min, jag vet inte hur mkt motion jag fick av det, men det var träning jag simmade typ 10längder minst så jag fick motion i den formen också..!
Jag har träningsvärk i hela kroppen faktiskt så det är skönt.

Men fan vad irriterad jag är ändå!
Även om det börjar avta nu när jag får skriva av mig. Det hjälper faktiskt, men gud nåde den som säger åt mig "gå och blogga" om jag är arg, då blir det käftsmäll!
Varför händer det inget med min kropp för?? Gör jag något fel? Jag vill ju gå ner fortare och det känns som om jag står still!
Så mycket jobb för så lite valuta? Vet inte om jag tycker att det är värt det, självklart kommer jag inte ge upp, Snart har halva tiden gått och det är faktiskt inte överdrivet många dagar som känns så här illa som idag.
Imorgon ska vi hämta en hundvalp <3
så vet inte hur det blir med simningen imorgon! :-S

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0