~~Dag Trettioåtta~~

Jag är helt slut, huset är fullt och jag var varit igång mellan 5.30-21.00 nu i två dagar.
Jag är ingen morgon människa :-/
Jag är inte så sugen på att skriva, men jag vill ju inte tappa er som är här och läser!
Jag får panik på att folk har knappljud på sin mobil som kluckar, att folk inte vet hur facebook kostar, att tv:n är igång och jag är JÄTTE irriterad, men jag försöker nonchalera det.
Jag är irriterad över att jag inte fått sova ordentligt, för att även om jag har dubbelsäng så var det bara på min sänghalva som alla sov inatt, hade besök av två barn som sov över.
Så vi var tre på en enkelsäng och det har varit klättringar, sparkar och liknande hela natten och jag har verkligen panik. Jag vill skrika!!!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

shit va duktig du är. Är de kämpigt?

2010-03-20 @ 19:24:57
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0