~~Dag Tjugofem, Del Två~~

Framsteg!
Jag måste få skryta om framsteg jag gjort, jaja, ni vet om framstegen/förändringarna som syns. Men detta handlar helt klart om det mentala! Jag åkte bil till göteborg i fredags och de jag bilade med handlade mycket godis (för 200:-) som det skulle ha i bilen upp. De frågade klart mig om det var OK då de har fått reda på vad jag håller på med, mitt svar var "jag får lov att äta godis om jag vill, det är bara jag som bestämmer om jag ska det eller inte, men jag vill INTE äta godis för jag vill gå ner i vikt, jag tänker inte förstöra allt detta hårda arbetet för att jag ska äta något som jag blir tjock av igen!"
Detta är enorma framsteg, då speciellt eftersom godiset som förtärdes var många av mina favoriter. Det är klart att jag var sugen på det, men det var inte det här jätte jätte suget som jag trodde, dock när de frågade om de fick handla lite godis så trodde jag det var lite. Inte 200:- på LIDL som är en billig butik! Men men de åt och blev tjocka (det behöver dem två också alldeles för smala är dem) och jag struntade i att äta och kämpar för att bli smal och finare =)
Klappa på axeln och berömmer mig själv

Nu är min tjugofemte dag över
och jag ska sova, har möte imorgon och ska träffa min väninna halv 9 och promenera dit bort. Jag måste dock ut och röra mig lite mer än det imorgon, jag måste trampa på min maskin också! Det har inte blivit så mycket träning som jag hoppats på. Men jag har faktiskt glömt berätta vad jag HAR gjort =)
Onsdag -gymma
Lördag - Simma
Sen är det inte mer, jag har inte gått mina promenader eller någonting och det är väldigt dåligt, tror det hämmar min viktnedgång och jag ska börja kämpa hårdare med det nu, jag har tid till det. Ska nog lägga ut min träningsplannering och börja blogga lite mer om träningen också, vad tror ni om det??
Vi fick upg av vår coach som vi kunde göra hemma. Helt ärligt har jag inte gjort det en enda gång. Får skärpa till mig!!!

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Du är grymt duktig!!! Tvekar på att jag hade klarat att inte ta något..

Snart ska jag ut på dagens första promenad. Handla tvättmedel...

2010-03-08 @ 08:40:29
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0