~~Dag Tjugoåtta~~

Onsdag:
Promenad 30min (X)dock var det vardagsmotionen som var det...
Gymma 60min (X) jadå, minus styrka, men svettades på gymmet i ca 1h =)


Så min motion blev gjord, lite plus ska jag ha för att min vardagsmotion gjordes i klackskor och då tycker jag att jag kan använda det som promenad 30min :P
Jag är verkligen helt totalt slut, jag har druckit för lite så det är därför.. :S
Imorgon är en nydag med nyatag :-)

Ut och gå med en väninna imorgon, ska tvinga henne att gå med mig i 90min, för det behöver faktiskt inte vara powerwalk, det skulle vara promenad... :P :-D

Nu är det iaf dags för mig att sova..
Möte imorgon, vägning på fredag. Det är lustigt jag går ner, men jag är ändå inte nöjd med det. Vill att det ska gå fortare, jag är otålig, känner mig tjockare och tjockare.

MegaMe Am I Ever Going To Be MiniMe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0