~~Dag Tjugo~~

Hej Hopp!
Nu är det dag nitton, nej, dag Tjugo är det! Det går bra, jag mår bättre idag så det känns bra =)
Ikväll blir det en helkväll framför tv:n :-D
Biggest Loser
Dating in the Dark
Desperate Housewifes
Cougar Town

Idag har jag pluggat hela dagen och nästan ALLA upg är färdiga :-)
Helt underbart är det :-)
Imorgon åker jag till min stad och sen kommer jag inte komma hem fråns på Söndag.
Imorgon är det jobb.
Torsdag ska jag bara slapp, antagligen träna, XV-möte
Fredag ska jag på konsert i Hbg
Lördag Jobb HELA dagen
Söndag Hem.
Fullt ös lär det bli iaf :-) Och dagarna kommer att gå!
Det känns nämligen lite segt just nu med all ändå! :-/
Hur går det för er andra?

Jag har inte motionerat ALLS Idag, men jag har druckit bra :-)
Får motionera på trampmaskinen för att jag ska göra något idag iaf :-)

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Jag har jobbat lite överallt men mesta dels i hemtjänsten :-)

2010-03-02 @ 21:58:24
URL: http://tjarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0