~~Dag Nitton~~

God Morgon, GodKväll.
Ja idag har jag inte tillbringat överdriven tid med er :-P
Jag har gått till och från en möte á 15min.
Jag hade tänkt att gymma, det gjorde jag inte.
Jag hade tänkt simma, det gjorde jag inte.
Jag hade tänkt och dricka mkt, det har jag inte gjort.
Jag har jobbat en massa eller inte ens det har jag. Men jag har varit igång.
7.30-18.30 Dock bara betalt för 2,5h.

Planer för sommaren redan, eller det är inte sommar än då.
29/5 ska jag iväg med jobb, till Liseberg =) Sjuk skoj och nice att få betalt för att vara på liseberg. :-D
Måste börja ringa och förvana kommunen om att jag vill ha lite mer uppdrag nu tills jag flyttar!
Hmm, intressnat ändå. Jag hade bestämt mig för att vara väldigt mån om min integritet, vilket jag ÄR
men jag har börjat skriva mer om vardagliga sysslor än vad jag tänkt! :-D

Är det BRA eller DÅLIGT?

har ni något ni vill veta om mig =)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0