~~Dag Fyrtiotre~~

Hej på er alla(?)
Jag vet att jag uppdaterar dåligt och att jag tappar er som läsare då, men jag bryr mig inte :-P
Just därför att jag skriver för min egna skull! :-)
SJÄLVKLART tycker jag om besök på min sida, men jag tkr om KOMMENTARER också, fast de är inte så många.
Jag har inte skrivit på ett tag, dels för att det har varit mycket,
dels för att jag försöker att inte tänka på att jag inte äter.
Idag var det möte och jag börjar tycka om min grupp. Speciellt två individer som var där idag.
Sen självklart Smurfensmamma =)
Jag är på en positiv nivå i livet och jag är GLAD :-)
Jag hoppas att det håller i sig i ett tag nu, för det känns glatt :-)
Dessvärre har jag den där veckan och det innebär vätskesamlingar, svullen kropp, surt humör och ett sug som heter fan!
Men det är ju en självklarhet tycker jag.?!?!

Idag fyller min systerdotter år och det var kalas.
Det bjöds på, kött (rökt, kallskuret, salami, mm) ost (gorgonzola, brie och ostkuber)
Dett är saker som jag ÄLSKAR och jag var nära flera gånger att ta, men av gammal vana!
Givetvis var jag jättesugen på det för att det stod på bordet som jag satt vid.
Men min hand var på väg dit flera gånger, av automatik och inget annat.
Galet konstigt, men jag stoppade den och jag tog aldrig något =)

Mötet gick som sagt bra och jag är Glad :-)

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Danne

Hej!



Förstår precis hur det känns... var på 50års kalas med massor av dricka och god mat och godis och allt.. jag höll mig också... och det stärker en!



Jag äter nu igen men håller mig ifrån skit =)



mvh

Daniel

2010-03-26 @ 02:36:13
URL: http://dannecsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0