~~Dag Fyrtiosju, del tre~~

God Evening :-) Eller något. Idag har jag gått! 3242steg! Bara lite mindre än vad jag borde! Men det gör inget. För jag har haft en sege jävla dag. Ibland behövs det, speciellt eftersom det händer lite halvmycket nu i några dagar med plugg hela dagen imorgon och sedan nytt jobb på onsdag i 9h och jobb+arbetsintervju på torsdag och lite sånt. Så lite nervös är jag också :-)

Alltså, jag börjar sakna kärlek nu, det känns liksom hmm. Jag flyttar hemifrån, pluggar för att kunna få ett fast jobb, jag kämpar med jobb och så, men jag har ingen att dela mitt liv med. Jag är 19 år och hade en pojkvän när jag var 15 sist, det börjar bli lite jobbigt! :-S

MegaMe

Kommentarer
Postat av: muppen och smurfens mamma

kärleken kommer! Stressa inte!

2010-03-30 @ 08:53:49
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com
Postat av: Jenny

Okej. Konstigt iallafall! :D

2010-03-30 @ 09:28:27
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0