~~OJDÅ!~~

Nu har jag skitit i det blå skåpet tror jag allt!  Fantomme helvetes mög!
För det första: Jag försov mig i morse vilket inte är bra.
För det andra: Jag jobbar 202h denna månaden, 182h om vi tar bort mina uppdrag (som inte är jobb) Detta betyder alltså, att jag bryter mot en viss lag. Hurvida detta kommer bli smällar på mig eller inte, det vet jag inte, Men vad ska jag göra? Jag ställer upp, så enkelt är det, jag fick ett samtal om jag kunde ta ett pass för min arbetskollega vars hund blivit sjuk och DET är väl klart att jag gör det, hon älskar sin hund enormt mycket, det är som hennes barn och jag ställer upp.. No talk about it. Får jag skit av chefen för att jag jobbat för många timmar denna månaden. Well, it isnt my fault. Eller jo det är det ju, men jag tänker stå för det, i värsta fall får dem ju ta och plocka bort de 17h från min lön och ge mig en bonus eller något istället. Så det så. För jag stället upp, det är som om hennes barn skulle opereras och då löser man det så enkelt är det. När jag sa att jag tog passet så hörde jag att hon höll på att börja gråta! Så jag har gjort rätt val aldrig har jag hört en människa så lättad över telefon jag blev glad över att jag kunde hjälpa till! Men Chefen kommer skälla värre än en hund!
För det tredje: Nej det finns inget för det tredje, jag mår bra och det blir mycket pengar till mig i Juli Månad :-) Så det så, eller nja, i Augusti får jag användning för dessa pengarna :-)

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0