Sommarkärlek!

Ja mina vänner,jag börjar nog verkligen bli lite smått förälskad, det är supermysigt men superskrämmande.
Jag har inte varit kär sedan jag var 15 år, det är 5 år sedan. Kommer jag att klara detta? Jag är så enormt osäker på mig själv och jag förstår inte hur någon kan vilja vara med mig, fortfarande, fast jag är smoking hot :-P
Jag har bra självförtroende men dålig självkänsla, jag måste alltid skämta om saker som är jobbiga men det är krävande att vara så osäker som jag är, det är inte roligt alls. Känna sig osäker på om han verkligen vill vara med mig, om allt inte kommer visa sig vara en dröm och att jag blev blåst. Jag tror inte att det är så, men det är jobbigt att känna som jag gör efter så kort tid. Väldigt skrämmande faktiskt.

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0