~~Dag Tretton, Del Två~~

Jag fattar inte det!
Jag mår dåligt på kvällarna, är sugen på saker, sen vet jag att jag glömmer att äta och det
gör ju att jag blir hungrig klart och är jag hungrig så blir jag kinkig.
Jag är så fruktansvärt trött och kinkig, varm också, det känns som om jag har feber.
Jag har en soppa (en portion) kvar och klockan är halv 8. Det är inte ritkigt bra.

Motion
Vi gick ju ut och gick i morse, den vanliga 20min promenaden, men det kändes som om det tog MYCKET längre tid, jag vet inte varför, men det kändes verkligen som det.
Men jag gick rätt längd iaf =)
Sen var vi ute och lekte i snön i ca 1h kanske mer kanske mindre, som sagt inget tidsperspektiv.
Jag var ute och gick en rask promenad på 5-10 min bara för att komma ifrån.
Jag funderar på att gå på min tramp-maskin lite nu också.

Vattenintag
Vattenintaget idag har inte varit den bästa, men jag har trots allt fått i mig ca 3l så jag är ganska nöjd ändå.
Ska klart fortsätta dricka tills jag går och lägger mig.

Mentalträning
Jag har alltså inte tränat mentalträning på 5dagar, måste lägga mig och lyssna nu innan vi ska gå och lägga oss.
Vilket är snart, jag har sovit alldeles för dåligt!

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0