~~Dag Tolv, Del Två~~

Nu har vi varit ute och gått
Och givetvis hittat på lite bus :-) Hittade superstora Istappar som vi skulle ha :-)
Sen att finbesöken gick och sög på dem är deras problem :-P Haha
Vi var säkert ute i 30min så jag är nöjd och jag gick den sträckan jag skulle, plus lite till,
sen gick jag ju inte i den takt som jag brukar och vi stannade ofta, men sträckan är ändå den samma ju,
Snart ska jag förlänga rundan lite, efter Onsdag blir det nog.
Men idag är jag helt klart nöjd med min motion. =)
När vi kom hem så ställde jag mig och skottade i ca 5min, eller mindre, eller mer.
Shit, jag har INGET tidsperspektiv! Det är Sjukt!
Maten har gått bra idag, lite frågor om varför jag äter soppor, men jag säger att jag tkr om det
bara så är det OK :P De tyckte att det var konstigt att jag inte drack oboy och sånt klart,
Men jag drack ju kaffe och det gick ju lika bra tyckte dem sen =)
När dem är här så längtar jag verkligen tills den dagen då jag bestämmer mig för att bilda familj! =)
Jag försöker dricka så mycket som möjligt, men jag är inte så jätteduktig på det :-(
Jag har druckit ca 2liter vatten, men dagen är ju inte slut =)

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Danne

Hejsan!



Roligt att du håller på dieten! Det är jobbigt ibland.. jag har använt min mentala träning en hel del för att palla med det.. alltid skönt att komma tillbaka och hitta sitt mål... =)



Vi har email till vår hälsocoach så vi kan skicka när vi vill.. så svarar hon.. eller ringer upp.. har ni inget sånt?...



Jag märkte att man själv måste ansöka om medlenskap på hemsidan!



Lycka till!!!

Jag tror på dig!



//Danne

2010-02-22 @ 21:16:40
URL: http://dannecsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0