~~Dag Sexton, Del Tre~~

Usch!
Jag är verkligen super-förkyld inte alls roligt. Ligger här och letar/läser bloggar
Det är ju superroligt med bloggar faktiskt, än en gång förlåt för att jag mobbat er :-P
Min näsa är så täppt så täppt, jag kan inte andas genom den, det är äckligt jobbgt kan jag ju informera er om! :-S
Funderar på att gå ut och gå min 20min ändå, men det känns inte superbra med denna näsa/förkylning.
Vad tror ni om det?

Ikväll ska jag vara fylletaxi, intressant som bara den faktiskt, har aldrig varit det.
Men det får fan bli morsans bil för jag tänker inte ha några spyor i min bil :-P

Nej nu ska jag ta och väga mig resultat kommer snart
Sen ska jag få i mig lite mat och dryck, har glömt det igen.. Eller nej det har jag ju inte =)
Det är dax för soppa nr 4 :-D
Wiie fan vad nice att det är som det ska =)

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Millah

Har du int då är det illa :) haha kramar

2010-02-26 @ 15:01:40
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Gå du ut en sväng! Det är ingen fara alls att gå en sväng när man är förkyld. Klä dig bara varmt!

Här har jag 2 busiga grabbar som driver mig mer eller mindre till vannsinne...

2010-02-26 @ 15:56:17
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0