~~Dag Fyra~~

Först och främst vill jag önska er alla en glad Alla <3-ans dag även om det bara är en värdelöst onödig dag.
Min dag har jag tillbringar på jobb och det har faktiskt gått riktigt riktigt bra får jag ju säga =) Det jobbiga med maten kom först när jag var hemma hos min väninna och hon gjorde en macka som såg SUPER god ut. Men jag klarade mig med lite panik och saliv i munnen :-P
På jobb idag så var det träning till maximum när man rullar en rullstol i "modd" med person i rullstolen, i ca 20 min.
När jag kom hem nu ikväll så gick jag ut och gick min 20min promenad också. Egentligen ska jag inte ha mitt arbete som motion, (jag hade ju tänkt gymma idag) men jag känner att idag fick det bli så ändå för det var fan RIKTIGT tungt och jag rullade mer än vad jag behövde bara för att det skulle bli träning så det känns bra =)

Dag Fyra är över och jag mår BRA =)

Trött är jag iof men det kan jag leva med, läggdax om 1½h

Mega Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0