~~Dag Ett, Del Tre~~

Ojojoj! Nu har jag precis tackat ja till en lägenhet, som jag inte ens har sett, jag vet inte om den är fin eller ngt, men den ligger bra, jag har råd med den och jag kommer hemifrån, så den ska jag ha om jag får den! =)

Nu ska jag snart åka in till XV och gå på andra mötet, men första gruppmötet, är lite spännande och nervöst, men det ska bli roligt och intressant ändå, se vad det är för typer som ska gå där =) Men jag vill inte känna någon där, det är inte roligt :-S

Nu ska jag alldeles strax få i mig den 5:e soppan för dagen, och lite vatten, jag var faktiskt ute och gick innan idag som jag sa, jag är faktiskt stolt över att jag kom ut som det var tänkt och att jag inte bara låg kvar inne i sängen som jag egentligen ville. Lyssnat på den mentala träningen har jag också gjort!

Nej Soppa härnäst :-D

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0