~~Dag åtta~~

Det är HELT galet säger jag!!!!
Jag, alltså JAG har klarat detta nu, första veckan är fan avklarad och Andra har börjat!
Det känns SÅ makalöst skönt, känns som om första plattformen är nått.
Förstår ni hur jag menar? Första veckan är nog alltid jobbigast,
sen tror jag det kommer gå jättelätt ett tag, sen har man nog en platå då INTE ett skit händer
och sen går det lätt igen, efter det så ska man dra lifetime.
JAG tror att det är så iaf, jag vet inte, har inte hört något om det, man jag kan tänka mig att det är så!?

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Min viktminskningsblogg

2010-02-19 @ 06:49:04
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0