~~Promenad~~

Promenaden blev ca 1h. Det börjar bli jobbigt nu, för jag har mina speciella rundor, jag visste att min vanliga timmesrunda inte tog en timme längre, så jag gick en omväg på den, och sen när jag kommer tillbaka så har jag ändå (!) bara varit ute i 55min, så det är mindre än vad den kortare rundan tog när jag startade. Detta är givetvis bra! Men lite frustrerande. Vädret var underbart iaf, jag gick i kortärmat och ordentlig urringning för att få så mycket solljus som möjligt :) Underbart var det iaf :-)

Jag måste börja bli bättre på att dricka nu och jag har kommit på ett knep, som förhoppningsvis kan göra det, jag har nämligen bestämt mig för att dricka vatten ur min shake, både innan och efter måltiden, jag äter ju bara 3 gånger om dagen och hela påsar istället för 6gånger om dagen och halva påsar, vet inte om det är bra eller dåligt men det fungerar bättre för mig iaf :-)

Jag smygvägde mig innan och jag är inte nöjd alls över vad vågen står på, men nu måste jag tänka på att jag har börjat träna Jävligt nu alltså, så det kan ju ända att min kropp svarar på det direkt och börjar bygga muskler?
va tror ni?

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är knepigt det där med ens rundor. Man tröttnar ju så lätt på dem efter att gått/sprungit dem hundratals gånger. Spring åt andra hållet, du får ju alltid se samma saker ur en annan synvinkel. haha ;D

2010-04-14 @ 12:48:28
URL: http://www.stayfit.nu
Postat av: Jenny

Det är säkert så att du bygger muskler nu istället! :) Prova att kolla måttbandet istället? :)



Jag äter också tre hela påsar/dag, tycker det är lättast så ;) Kram

2010-04-14 @ 13:52:31
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Självklart att du bygger mera muskler! Då får du tänka på att muskler väger mer än fett! :)

2010-04-14 @ 16:18:13
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0