~~Ny dag, Nya tag~~

Jag kände mig Jättefin igår och jag fick så enormt många härliga kommentarer om att det verkligen börjar synas på mig att jag har gått ner mycket ivikt och liknande, jag sög verkligen i mig alla positiva komplimanger jag fick och mådde superbra och känder mig Fin :-) Dock gick jag förbi spegel sen och stannade, tittade och undrade Vaddå? Det är inte färdigt ännu. För att för en stund så kände jag mig klar, men det är jag inte. Jag har kommit jätte jätte långt, men jag måste gå ner minst 10kg till innan jag är nöjd och jag säger inte att jag är nöjd då. Men minst 10 kg till iallafall.
Idag var det en stressig dag, jag gick upp 07.00, började jobba 07,40 Slutade jobba 16.30, åkte direkt till gymmet, gymmade tills klockan var 17.30 körde och hämtade ´systerdotter och körde sedan till vårt möte, sedan 19.30 körde jag och hämtade systersonen, direkt efter vårt möte hem, fixa mat till dem. Kolla Anna ankas assistent och sen få dem i säng, nu ligger jag här och är riktigt riktgtigt nöjd med dagen. Så den var inte direkt stressig, bara välfylld. :-)

Nu mår jag dock lite mindre bra, eller nej, bara när jag tänker på att de ringde från min praktik och sa att det var friskt där nu så att jag kan komma och praktisera som imorgon, men det kan jag ju inte eftersom jag jobbar på skolan så jag var tvungen att ringa till chefen och lägga mig på telefonsvaren där och berätta att tyvärr så kan jag inte komma in och praktisera hela passet imorgon, men att jag gärna kommer runt 17.00 för att stanna till 18.00 bara för att hälsa på min handledare och vårdtagarna. Men att jag inte kan mer då jag jobbar hela dagen och kommer även att göra på fredagen så att min praktik börjar den 1/5 istället, det är komplicerat och svårt, men inte riktigt mitt fel. Jag måste kunna leva ju, eller hur? Dock ska jag se vad jag kan göra för att underlätta så mycket som möjligt för oss alla. Men det kommer bli superbra så det så :-)

Nu måste jag dock sova och det ska jag också göra, imorgon är det en minst lika lång dag, där jag inte ens hinner med att gymma, vilket jag tycker är enormt jobbigt och synd, eller jag hinner och orkar kanske och förhoppningsvis gymma lite snabbt efter XVmötet imorgon vid 20.00-tiden, Ghaa, har tränat så enormt dåligt denna veckan och jag mår dåligt över det, men imorgon och på fredag, samt söndag ska det bli träning av minsann, det behövs och jag mår ju faktiskt bra av det!


MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0