~~No life~~

Usch, jag känner verkligen
Att jag inte har något liv alls, jag sitter hemma var helg, jobb eller inte, jag sitter hemma... :-/
Jag har inga kompisar, jag äter inte, jag dricker inte, jag kan inte ta kontakt med folk alls känns det som.
Jag mår inte speciellt bra nu faktiskt, jag känner mig misslyckad...
Jag försöker liksom att hitta nytt folk att umgås med, men jag är blyg och jag känner mig klumpig.
Idag har jag en superdålig dag också klart eftersom jag gick ner så lite som jag gjorde, givetvis var det bra att jag gick ner 1,5kg, men jag behöver ju gå ner 2 kg till egentligen! FAAAAAN!!!
Jag gör ju allt rätt nu, men jag måste väl ge det lite tid antar jag :S För att jag börjat tränat så mycket om vi jämnför med de andra veckorna åtminstonne.. Jag har ju bara ätit tre gånger om dagen också ju och min coach menade på att jag skulle äta 6gånger om dagen istället. Jag dricker supermycket vatten också och jag rör mig..
JA jag är irriterad och ledsen, Som fan!
Jag är väldigt trött också faktiskt, så det är mycket därför jag är irriterad också...

Dagen gick ut på,
30min promenad
50min körning
80min gymning
Hämta på skolan
15min promenad
50min körning
Grilla korv
Leka ute
Boka jobb och redigera pass.
Laga Mat.
Diska.

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner igen mig i hur du känner med kompisar, inget liv, inget mat, klumpighet osv... Inte kul! :( Vi får försöka hitta någon ny aktivitet och hitta nya kompisar där :)



1,5 kg minus är ju jättebra ändå! Tänk på det totala minuset, det är ju toppen!!! :) På bara några veckor har du gått ner över 16 kg, det är ju GALET! :) Och tack för länkningen i inlägget nedan, kul att jag vann igen! :D (det inlägget funkade inte att kommentera :S) Kram

2010-04-17 @ 12:21:35
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Citrin

Jag känner verkligen igen mig i att inte ha något liv... Förutom de två tjejerna jag bor med så har jag inga vänner och inget att fylla ledig tid med. Tungt...



Jag tycker du är duktig med viktnedgången! Tänk vad mycket du har gått ner! Det är ju fantastiskt! Bara kämpa på hörrö. Det tog lång tid att bli tjock, så då kommer det ta lång tid att bli smal också - logiskt ju! Så bara ta det lugnt.

Kram

2010-04-17 @ 13:03:25
URL: http://citrin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0