~~Det vattnas~~

Det riktigt vattnas i min mun, bara jag tänker på mat nu.
Jag är så enormt sugen på mat, jag är så enormt hungrig också. Varför?
Jag har ju börjat äta 6 gånger om dagen nu igen istället för 3 gånger, så nu är det jobbigt, fortfarande.
Jag vet inte riktigt vad det är som gör det, men jag kommer ju helt klart bli tvungen att hålla kvar på
helfarten fram tills jag inte är hungrig mer, eller hur? Det är ju antagligen mitt egna fel eftersom jag valde 3 gånger om dagen istället för 6gånger.
Mejlet jag fick om att det kunde gå snabbare på helfart än halvfart har också gjort att jag känner mig enormt nellad till att gå på halvfarten, men jag vill inte det ändå. Om jag går 5veckor till, så har jag förhoppningsvis gått ner 10kg till? Och då blir det typ 30kg, lite mindre, men ändå :-)

Sen funderar jag på att gå på GI (rivstart) i 10veckor, alltså inte äta några kolhydrater alls, utan bara kött och grönsaker, egentligen så är det ju inga problem för mig eftersom jag tycker om den maten och det är den maten jag älskar och saknar nu. GI är ju vad XtraVaganza rekomenderar efter att man gått ner sin vikt, eller på halvfart. Men jag tänkte köra det än mer till det xtrema och inte tillåta kolhydrater alls. Istället för dem som tillåter det i form av långsamma sådana.

Nej, nu ska jag försöka sova mina vänner, upp tidigt imorgon. Skall även denna morgon försöka komma ut och gå 30min innan jobb, jag lyckades ju inte med det imorse :-P

MegaMe

Kommentarer
Postat av: simone

Ola sötcookie! Vad göru för spännande? Jag tar break i arbetet (webbdesign) passar på att njuta av solen ;P

2010-04-22 @ 16:09:20
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0