~~Dagisfröken Nr1~~

Hej på er! Jag är Dagisfröken!
Nej det är jag inte alls egentligen, jobbar inom LSS. Men nu är det som så
att dagis behöver min hjälp och jag förstår dem :) Det är ganska så trevligt :) på 2 veckor jobbar jag på dagis 3 dagar (då är detta inte mitt vanliga yrke) och på mitt vanliga jobb, EN dag. Ser ni något fel eller? Nej fel ska jag inte kalla det, jag tycker det är roligt att få möjligheten att jobba på Dagis :-) Det är ju roligt med barn, jag tycker det det är roligt med människor överlag iof :P
Nu ska jag nog snart köra tror jag, är inte alls sugen på det egentligen men, det är ju så det är, eller hur. Man måste göra massa saker för att tjäna pengar... Ja ja, vad är väl en bal på slottet? =)
Nej nu ska jag ta en bild på Dagens Outfit och sedan är det väl dags att bege sig antar jag...
Kommer vara iväg några dagar nu, Inte säker på hur mycket bloggande det kommer bli. Men jag ska försöka! :-)

Glöm Inte Tävlingen! http://mittlivmedxtraveganza.blogg.se/2010/april/tavling.html Avslutas Fredagen 9/4-10

bloglovinFölj mig med bloglovin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0