~~Dagens Motion~~

Hej på er!

Dagens motion som skulle bli av:
1h promenad
1h träning

Dagens motion som blev av:
30min promenad

Samtidigt som jag är lite besviken på att det inte blev att jag rörde mig med jag gick faktiskt i ca 20min med jobb så tycker jag att det är OK, dels för att jag har tränat så enormt mycket mer denna veckan än vad jag gjort på super länge och dels för att ens kropp behöver vila.
Jag var ju trots allt ute och promenerade idag ochd et blev nästan en timme och vi ska räkna med arbetsmotion och det faktum att jag sprang i trappor. Så jag är nöjd med dagen :-)
Imorgon ska jag nog simma tror jag :-) Ska bli riktigt skönt.
Eller så struntar jag i att träna imorgon också och går 1h istället :-) Det kan jag helt klart göra också :-)
Låta kroppen vila på helgerna och träna på vardagarna? Ja det låter som en bra plan tycker jag :-)

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter som en bra plan! Kroppen behöver ju få återhämta sig :)

2010-04-18 @ 10:28:52
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0