~~Dagens Motion~~

Träning som skulle bli av som blev av
Promenad 1h
Träna 30min

Träning som blev av, som egentligen inte skulle bli av
Promenad 15min
Träna 40min

Jag är nöjd över att jag tränade vad jag skulle, plus lite till :-)
Imorgon är det en relativt stressig dag faktiskt. Phu.
Upp 6.30, Slutar jobba 8.15
Promenad på 1,5h då.
Sedan hem till syster och dricka te och snacka skit (kanske en promenad då också?) Plugga med hennes hjälp.
Sedan till friskvårdshuset och träna med coachen.
Efter det Hem och packa och städ, förhoppningsvis plugga lite.
In till stan och gå på möte på Friskvårdshuset.
Åker kanske till syster och sover hos henne eftersom det är mycket som händer på Fredagen och jag pallar inte stressa. Vi får se vad jag hinner städa imorgon. Fullt ös medvetslös.

Det som är roligt är att jag är supertrött nu och känner att jag kommer somna så fort jag lagt huvudet på kudden..
Det är skönt att vara utmattad av träning :-) Supertrevligt faktiskt :-)

MegaMe


Kommentarer
Postat av: amanda

åh vilken fin blogg:)

följ gärna min bloglovin.

kram

2010-04-15 @ 17:14:07
URL: http://amandasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0