~~Bad Hairday~~

Alltså helt seriöst!
Jag måste klippa mig, men jag har inte råd, så det får bli "25kg belöningen"
Ja jag har ett poängsystem! Har jag berättat det för er? Inte?

Well det här är mina belöningar:

5kg - Ingenting
10kg- Ny navelpiercing
15kg- Ny Hängande navelpiercing
20kg- Nya kläderna inköpta 7/4-10
25kg- Klippa Mig
30kg- Slingahåret
35kg- Nya kläder för 1000:-

Och ja, de är väl inte Överdrivet roliga belöningar antar jag. Men det är saker som jag blir glad över och eftersom jag inte har överdrivet mycket pengar för tillfället då det dels är dyrt att betala och leva enligt XV och sen att jag ska flytta till eget boende och behöver inreda det. Att jag har sedan innan en himla massa räkningar och liknande gör att jag känner att de här små sakerna får räcka. Dock är ju faktiskt belöningarna mellan 20-35kg ganska dyra. Kläderna gick på 700:-, Klippning går på 400:- (minst) Slingahåret kommer säkert gå på 800-1000:- och nya kläder för 1000:- kommer gå på 1000:- :-P


Kommentarer
Postat av: Design You - Webbdesign & Foto

Svar: Under fliken "prislista" finns prisexempel. Ikväll kommer det däremot publiceras ett riktigt bra erbjudande. :)

2010-04-11 @ 14:17:12
URL: http://designyou.se
Postat av: Jenny

Nu glömde du väl allt den största belöningen? :D Att du vid -35 kg har tappat 35 kg från din kropp! Investerat i din hälsa och (troligtvis!) gett dig ett längre och friskare liv :) Men det är kul med belöningar! :D Jag borde också klippa mig men känner mig också för fattig för det... :P

2010-04-11 @ 14:18:15
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0