Tillbaka?

Hej på er alla, jag har startat nya bloggar som ska fokusera på mitt liv, på att leva hälsosamt, på att träna, på att vara jag. Men ingen fungerar, jag har försökt börja om här och det har inte heller fungerat.
Nu är jag inne i ett stadie i mitt liv där ALLT är uppochner, jag ska flytta upp till Örebro och börja plugga där, skitbra, skitroligt, skitnervöst, skitläskigt, skitobehagligt, jag kommer sakna min FAMILJ och mina vänner. Jag kommer vara helt utelämnad och jag kommer behöva börja om igen.
Mina mått är inte JÄTTEförändrade på ett år, men det känns verkligen som det, min vikt, ja det är 9kg upp vilket betyder att jag är bara 15kg ifrån min startvikt, vilket är skrämmande, klart jag vill börja om, men jag ska ta det som det kommer, just nu är det jättemycket med flytt och liknande och jag mår psykiskt dåligt då jag ska hinna med att packa, städa, träffa alla mina vänner och min familj, jag ska träffa personen som jag ska hyra ut min lägenhet till och jag ska se till så att jag har en lägenhet att hyra. Allt är jättekomplicerat och jobbigt och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur allt detta eller hur det ska lösa sig, men det kommer det göra, allt löser sig alltid, det vet jag :)
Nu har jag 9 kg att gå ner först och främst så att jag kommer ner till min "vanliga vikt" och jag tycker att jag har året ut på mig för det faktiskt. :) Jag måste sluta stressa så. Jag har faktiskt bara gått upp 1kg på 4 månader och det är bra, men det är konstigt för jag känner mig mer "svullen" Jag kanske är gravid? Haha nej det är jag inte :-) Har ingen att vara gravid med :)
Har ni några förslag på vad jag ska börja med för diet? Jag funderar på LCHF faktiskt, det är en bra metod och jag vet att min systerdotter skulle behöva mitt stöd. Nu får hon även se mina mått och min vikt. Vi pratade om det igår nämligen. Jag önskar att jag skulle kunna hjälpa henne mer, men det kan jag inte :-/ Älskar dig hjärtat <3
Nej nu måste jag ta tag i saker här hemma, take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0