Jag vill inte mer nu

Nej nu vill jag inte mer, jag vill inte tänka på vad jag stoppar i mig.
Jag vill inte få ångest över vad jag äter, jag vill inte.
Jag vill inte bre en macka och veta att jag inte borde, men äta den ändå.
Jag vill inte vara med och leka längre, förstår ni det?
Det är riktigt riktigt jobbigt att leka denna leken och jag tycker inte om den.
Kan man ta Time Out? Kan jag hoppa av? Kan jag skilja mig?
För jag vill verkligen inte. Det är inte roligt.
Jag har ångest över att jag inte tränat alls idag också.
Jag känner mig fetare än någonsin och jag vill inte, vill inte alls.
Jag läste igenom gamla blogginlägg innan, vilken bra inställning jag hade.
Varför har min hjärna börjat fucka sig med mig? Jag tycker inte om det.
Jag vill säga upp mig. Sluta leka. Jag vill inte mer nu....

MegaMe

Kommentarer
Postat av: linn

du känner precis som mig :( jag vill inte heller. hela dagarna går jag runt och tänker på vad jag får och inte får äta. vad blir konsekvenserna av om jag äter en sak, hur mkt kolhydrater, fett, protein, energi, kalorier det är i allt.



jag vill inte veta hur onyttigt allt är. jag vill inte heller mer :(



usch. men vi MÅSTE kämpa, KOMIGEN!!!!!! (L) Det är bara dåliga dagar nu.... kämpa kämpa!!

2010-06-22 @ 23:43:05
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vet precis hur du känner, jag hade mängder av sådana dagar under min "mat-period"... :( Jag tror att det bara är att försöka härda ut för en vacker dag kommer man inte behöva tänka på det(vad vi får/inte får äta) på samma sätt - det kommer att vara så självklart för oss. Det är vad jag hoppas på i alla fall :) Kämpa på, du klarar detta! Tänk bara på hur långt du redan har kommit :) Kram

2010-06-23 @ 15:06:19
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0