Hmm

Nej, mår underligt, mår ledsamt och galet irriterad faktiskt, för att inte tala om trött och då ökar ju alla negativa känslor, åtminstonne på mig. Jag har ganska lätt att gå ner mig i svackor som ni säkert alla har förtstått redan. Vikten spelar givetvis en stor roll i det hela, även att min självkänsla är nere i botten och jag måste ändra på den, öka den. Därför har jag nu köpt boken "självkänsla" skriven av Mia Törnblom (tror jag hon heter) Jag tycker om henne som författare, så jag hoppas hon är bra.

Jag mår även dåligt över att komma hem till mig lägenhet själv, att jag inte har en pojke här, jag behöver ingen pojke för att klara mig, men jag VILL ha en pojke. Jag börjar tröttna på att vara singel och inte ha något att dela med mig av till. Men det kommer väl när det är dax antar jag. Eller så gör det inte det.

Jag borde verkligen inte skaffa någon kille nu ändå, eftersom jag mår som jag gör, tror inte att "han" hade fått mig att må så mycket bättre eftersom det är i mig felet ligger. Jag funderar på att kontakta någon som kan hjälpa mig, någon att prata med, för som ni säkert minns så finns det mycket i min ryggsäck och jag måste lära mig att hantera detta.

Något som är BRA är att jag har varit och tränat idag :-) En hel timme blev det och det är jag nöjd över, sedan var jag hos mamma och hälsade på och då var vi ute och gick en runda :-)
Jag saknar min mamma <3

Nu måste jag verkligen sova känner jag, jag är bölig och dan, inte roligt alls faktiskt.


Och förrästen, ja jag har dåliga dagar och det är inte alltid lätt för er som undrat :-P
MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0