~~Tävling At Mithas~~



Hej igen på er mina snyggingar =)
Jag kom in på en tjej som kallar sig för mitha
http://himmelohelvete.se  är hennes blogg.
Och hon lottade ut sådana här enormt söta Voododockor =) Jag smälte direkt för dem! Då denna
som är på bilden ovanför som ska vara bra för kärlek och det kan jag ju behöva! :-P

Men sen finns det den här lilla filuren som ska vara bra i köket för matlagning och det kan jag ju behöva hjälp med nu när jag ska flytta till min nya lägenhet och börja äta igen och laga maten själv, vill ju fortsätta vara smal då =)
När jag flyttar till min lgh så är det i Maj och då ska jag ha gått ner all min övervikt, kan han hjälpa mig att behålla det så blir jag glad =)


bild tagen från
http://www.voodolls.se/se/art/pascal-le-chef.php

Det är ett svårt val vilken av dem jag vill ha.
Mest för att kärleksdockan är så söt, men vikten bryr jag mig mer om!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0