~~Dag Sjutton, Del Fyra~~

Ja, jag känner att min dag har varit ganska händelserik.


Utöver att jag nu sitter här igen, det är helg, jag är ledig och jag sitter hemma.
Min bästa vän har slutat höra av sig.
Jag har inga vänner och jag är jävligt nere.
Jag sitter hemma och kollar på melodifestivalen.
Jag har inte festat sedan hmm okey, det är bara slutet av januari.
Men Shit jag känner mig SÅ ensam.
Allt känns så ensamt.
Men samtidigt så är det bra för jag fokuserar på mat och motion.
Eller mat är det ju inte, det är jävla vätska, hela tiden!
BHA!

När ska jag egentligen må bra och bestämma mig för att lyckas? :-/
Jag vill bestämma mig nu!
Jag ska börja få vänner på riktigt nu minsann! =)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0