~~Dag Elva, Del Tre~~

Nej Idag är det ingen bra dag!
Jag mår så enormt dåligt, dock vet jag ju att det beror på att jag tränat alldeles för lite och för att jag
har druckit ännu mindre, men jag har inte velat inte orkat.
Har man sådana här skitpissdagar med XtraVaganza? Och är det INTE det här man ska ha sin coach till? :-S
Jag har ingen kontakt med henne alls mer än på mina möten.
Det har varit personer i min grupp som fuskat, är det inte då man ska kunna ringa sin coach och få
motivation till att INTE käka den där mackan?
Imorgon ska jag iallafall ut och gå för då ska jag gå till ett möte, det är ingen lång promenad,
men det är en promenad, funderar på om jag inte skulle ta och simma imorgon också?
Det hade varit bra som fasen att motionera lite =)
Håll tummarna att jag gör det också!

Imorgon får jag kanske finbesök
som stannat här ända tills på Torsdag, det hade varit skitbra, för dem kommer att
tvinga ut mig i snön med pulkor, snöbollskrig, snögubbar, snöfort och allt vad snö heter :-D
Oh vad roligt det ska bli och vi SKA verkligen vara ute supermycket =) Längtar lite.
Hoppas dem kommer redan imorgon! Mina inspirationskällor i livet :-D

Vad gör man när man inte orkar?
Seriöst?
Vad gör(gjorde ni när ni inte orkade med mer? jag känner mig så utslagen
Så ledsen, uppgiven, förstörd.
Men jag håller mig till min mat och jag fuskar inte.
Det är klart att det funnits dagar då jag ser något som jag vill ha och tar på det och bara "ooh jag vill ha"
Ge mig Mat!
Men vafan det är "bara" 59 dagar kvar på detta nu! Detta kommer att gå!
Det låter mycket när man säger dagarna. :-P
Det är bara 8veckor och 2 dagar kvar
Det är bara 2 månade och 2 dagar kvar!
Ja det känns enklare att säga, men samtidigt, ska det vara enkelt?
Detta går JÄTTEfort jag rasar i vikt!
Jag menar, hur lång tid tog det inte för mig att lägg på mig all denna vikt?
Jag har inte bråttom, även om jag vill hinna med ett tidigare tåg.

Tänk på mig/MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0