~~Vem är jag~~

Vad är Jag Duktig på?
Berömma andra, vara pedagogisk, planera, laga mat, skratta, älska, vårda.

Vad tycker Jag om med Mig själv?
Mina Ögon
Mitt Leende
Att jag alltid försöker se det goda i människor
Jag gör alltid mitt bästa
Mina bröst

Vad är Jag mest stolt över med Mig själv?
Att jag oavsett vilka motgångar jag stöter på så fortsätter jag att kämpa för att klara av mina mål här i livet.

Vad vill Jag hinna med i Mitt liv?
Åka till Thailand och uppleva det landet under en period på <6månader
Resa till: Paris, London, NewYork
Se Pyramiderna och vandra på Kinesiskamuren
Stå på Treriksröset
Lära mig åka skidor
Åka på en reda med en grupp okända människor.
Bli förälskad och skaffa barn och familj
Köpa ett hus
Bo i en storstad


Detta är lite av de saker som jag tänkte dela med mig till er om mig själv.
Det finns klart mer, men jag kom på det nu under en timmes tid. Eller egentligen 30min, men undertiden jag skrev den sista rubriken och de olika sakerna så kom jag till Åka på en reda med en grupp okända människor. Och då kom jag på vad jag kunde göra! Jag är ju scout och nästa år är det en World Scout Jamboree och den kan jag anmäla mig till som IST. Så det gjorde jag! Så nu ska jag (förhoppningsvis) åka som IST som är som en organiserare som ser till så att allt stämmer och blir gjort, ja som en anställd. Jag kommer bli placerad i en patrull under 2veckors tid och jag ser verkligen framemot det. Men jag tycker det är läskigt för jag tycker det är jobbigt att träffa nya människor. Men nu är det gjort och det kommer bli grymt roligt! :-)

Sen har jag bestämt mig att jag ska åka till Treriksröset i sommar också, det kan bli en trevlig roadtrip. Ska se vem jag kan lura att följa med, jag har några som jag kan tänka mig, det måste ju faktiskt vara någon som jag känner att jag vill åka bil med så långt också :-P

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0