~~Besviken~~

Jag är enormt besviken just nu...
Jag skulle gå ut och gå i 2h, men det blev ju inte av idag eftersom jag jobbade 8-16 vilket inte var planerat.
Det blev ju inte det, det blev bara 40min (dagen är inte slut än) och jag är inte alls stolt över detta ska ni veta. Jag ville vara ute och gå i 2h och jag ville trampa i 30min.
Det blev en timmes gym och det är väl bra, men det skulle inte vara ersättning för något av det andra.

Något jag är stolt över är.
När jag kom hem nu klockan 18 efter 1h gymning och 1h körning hem så gick jag ut och gick 40min direkt, det är lika med 6000steg :-) Så det är bra, att jag faktiskt gick ut och gick. Allt motion som blir av är bra motion

Jag är verkligen helt slut och jag vet om att jag inte hade hunnit att vara ute och gå något speciellt mer idag (funderar på 30min till idag) eftersom jag jobbade 8-16, MEN jag känner att jag hade kunnat gå upp 30min innan jag behövde och gå ut och gå. Så det ångrar jag som Fan!
Imorgon är det att gå upp tidigt och gå ut och gå och gå och gå :)
Jag är besviken för att jag inte följde mitt träningsschema, jag ÄR stolt över motionen som blivit av! :-)

Nu ska jag smygväga mig :-)


MegaMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! Fast jag hoppade över min lilla springtur ikväll och tar en längre imorgonbitti! :)



Och ja, all motion som blir av är bra!

2010-04-13 @ 21:21:41
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Danne

Wow!



Du har verkligen tagit tag i motionen och ja, visst blir man besviken när man inte gör allt man kan men.... man skall inte sätta för höga mål eller bli helt utarbetad...



Men jag tror säkerligen du hittar din balans!



Tack för ditt stöd! skönt att höra goda kommentarer även om det inte går jättebra just nu =)



Men jag är på G igen!!! nu skall jag under 100kg... då skall jag unna mig med en ny mobil! bra att ha lite morötter att jobba efter :-)



Mvh

Daniel



KÄMPA PÅ!!! smala och fina skall vi bli!

2010-04-14 @ 08:06:55
URL: http://dannecsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0