~~Dag Fyrtiosju, del två~~


Idag ska jag iväg och låta fiskar äta på mina fötter, det ska vara bra för blodcirkulationen och liknande. Det ska bli grymt intressant, doktorsfiskar kallas dem. Men dem ska äta på mina fötter, det är SJUKT obehagligt vill jag lova! Men när man börjat slappna av är det ganska ok, men man måste kunna koppla bort att dem äter på en :-P :-D
jag har haft en riktig slappedag idag :-/ gått 356steg! Tummen upp. :-P
Bara 9444 steg kvar :-P
Nej men får gå ut lite senare, ska faktiskt gå ner till fiskarna så det blir en liten promenad ju :-)
Men får nog bli en promenad sen också, kanske fråga min väninna om hon vill följa med ut och gå imorgon?
Får nog bli det faktiskt.

Nej, nu är det dags för lite the tror jag bestämt :-)
Puss på er
MegaMe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är jättebra! :)



Har aldrig hört talas om fiskar som äter på fötterna! :P

2010-03-29 @ 19:18:56
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

Heja heja!!! Det är ganska så kul med en stegräknare. Nu har jag inte haft min på mig på ett tag...

2010-03-29 @ 21:58:38
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0