~~Dag Tolv~~

Idag är helt klart en bättre dag!
Idag var jag uppe i tid för att gå på möte och jag var duktig och gick både dit och hem =)
Sen hem och käka lite mat, finbesöket kom och vi gick ut och lekte i snön i 1h =)
När vi kom hem så koka jag varmchoklad och vi gjorde rostade mackor med ost=)
Mumsigt! Ja för dem iaf, jag drack kaffe och vatten =)
Vi ska snart gå ut och gå en runda snart (min vanliga 20min promenad)
De ville alla följa med och det är väl klart att dem får det, kan hända att vi går en längre runda bara för att dem är med och då går jag antagligen saktare, eller så letar vi upp en bra pulkabacke =) Men jag tror att det är för djup att åka? Klurigt det där!

Jag försöker att dricka mycket nu
så att jag ska må bra, jag tycker att det är viktigt att må bra, haha ja det gör alla :P
Men speciellt nu när det är finbesök, då vill jag må Extra bra och det gör jag ju när jag är ute mycket
och hittar på saker med dem =) De kom ju hit för snöns skull mest.
Så då ska vi minsann vara ute också :-)

Nej nu ska jag få i mig
en liter vatten och sen tror jag att vi ska ut och gå tror jag =)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0