~~Mardröm~~

Jag hade en hemsk mardröm (hemsk och hemsk) natten till påskdagen, ni vet dagen man får alla påskäggen fyllda med godis. Jag drömde att jag var på en påskmiddag och satt i en soffa och där var ett stort ägg fullt med Ahlgrensbilar och jag pillade i sönder var bil i små bitar och sedan åt jag dem, åt upp hela innehållet i påskägget, för att sedan komma på vad jag gjort. Men jag mådde så enormt dåligt och jag spydde, och då var det precis som en katt som spyr hårbollar :P Alltså godiset hade hamstats ihop till en boll som jag klöcktes fram. Galet, jag ber om ursäkt om det var lite magstarkt detta inlägget, men det är min blogg :-P

Helt ärligt så hade jag jätte mycket drömmar om mat den första veckan med XtraVaganza, drömde att jag skulle råka äta mat av ren vana och liknande, sen har jag inte haft det sedan natten till Skärtorsdagen. Det måste ju handla om oro? Att jag var orolig över att jag skulle "råka" eller avsikligt äta mat/godis, men det gjorde jag ju inte =) Vad tror ni? Tror ni att det kan handla om Oro?



MegaMe
bloglovinFölj mig med Bloglovin


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: haha helt ärligt har vi aldrig haft möten en gång i veckan xD Vi hade nåt konstigt system med en vecka, två respektive tre veckor mellan våra möten redan från första början så än har jag inte märkt någon skillnad^^ KRAM

2010-04-07 @ 10:17:27
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag drömde faktiskt också en massa om mat, godis mm i början... Tror att det är en oro att man ska stoppa något i munnen av gammal vana, utan att tänka, fastän man vet vad det skulle resultera i... :P Scaaaary! Kram

2010-04-07 @ 10:40:52
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: sandra

jag tror det handlar inte bara om oro. drömmar är ett sätt för hjärnan att bearbeta det som händer under dagen. det händer till exempel att jag drömmer om grejer som har hänt i vardagen . :)

2010-04-07 @ 13:25:38
Postat av: Marion

Hahaha! Jag är precis likadan.. men jag tror som du att det hänger ihop med oro eller nåt sånt.. bara att tänka på att i drömmen KAN och FÅR man äta sånt, medan man då i verkliga livet inte behöver det eftersom drömmen "gör det åt en" ;) hehe.. kram

2010-04-10 @ 15:13:47
URL: http://nedatvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0