~~Dag Femtiotvå~~

Hej på er =)
Dagen var helt okey, jobbade och sen var det ju denna påskbuffén som var helt underbar! Som jag inte åt av.
Men den såg underbar ut. Sen tittade jag i "skåpet" och det var fullt av godis, suget fanns där, jag åt inte.
Jag har gått 8000steg idag och jag gick inte upp imorse och gick som jag skulle gjort. Tråkigt, men sant.
Men 8000 steg är helt ok när jag inte har varit ute och gått för att få tag i stegen tycker jag :-)
Det har nu gått 7 av de 10 utsatta grundveckorna (som vi alla har i vår grupp), jag vet inte alls hur mycket jag ska gå ner eller hur länge jag ska hålla på, blev lite fundera på nu när här är en som sa att hon får hålla på med XV hur länge hon vill,, hmm jaha ja... :-/
Jag vet inte något mer alls. :-/

MegaMe

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Glad påsk vännen hoppas du har det bra

2010-04-03 @ 20:44:52
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: muppen och smurfens mamma

hmmm det är nog inte bra att köra sopper hur länge som helst...

2010-04-03 @ 21:53:00
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0