~~Dag Femtionio~~

Hej på er :-)
Jag vaknade på ett underbart sätt i morse, solen lös på mig och jag blev bara på gott humör.
Jag behöver egentligen städa, packa, plugga och liknande, men jag gick ut och, tvättade bilen istället och jag städade den :-) Så jag har varit duktig. :-) Har dock massa saker att göra just nu. Men jag sitter och kollar på disaster date på MTV, så jävla klockrent! :-)

Snart kommer en spekulant på min balklänning, det ska bli riktigt nice att få sålt den, jag kommer ju inte använda den till något ändå, dels p.ga. strl och dels för att den är väldigt unik och jag tror inte att jag kommer använda den något speciellt :-P

bloglovin Följ mig på bloglovin

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0