~~Dag Femtiofyra, del tre~~

Mina VLC-favoriter(min mat):
1. Cappuccion
2. Grönsak
3. Vanlij
4. isthe
färdigblandad
5. Choklad
6. Passion/melon
färdigblandad
7. Choklad färdigblandad

Detta är smakerna jag äter nu, jag är helt förälskad i cappucinon och grönsaks shakesen. Dock kan jag dricka dem andra också :-D
Jag har en massa smaker av de andra som jag måste "äta" upp också.
Tror inte jag behöver handla mat fråns nästa torsdag så det känns jättebra faktiskt, för som ni vet är pengar inget jag har för tillfället eftersom jag ska flytta till egen lägenhet nu om en månad och måste inreda den :-D

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja de var helt underbart! de två bästa veckorna i mitt liv... så hoppas de blir två till underbara veckor nu dock i ett betydligt svalare väder:P

2010-04-05 @ 18:42:30
URL: http://trainingisalifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0