~~Dag 64~~

Hej på er alla. Dagen är över och jag är helt slut. För det första.
Jag ska äta 6 gånger om dagen förhoppningsvis kommer detta att öka min viktminskning :D
Min coach sa att det kunde göra det och att det inte var bra att bara äta 3 gånger om dagen. Hmm, ja men då testar jag det igen då :D
Jag har jobbat massa denna veckan känns det som, men bara typ 28h än så länge, denna veckan är på 42 arbetstimmar så det känns bra :-D
Nästa vecka är på 41h plus en övernattning med scouterna! SKOJ! jag är ledig på Tisdag och då måste jag plugga. Fuck så jobbigt! :-S
Jag är helt Off med bloggandet känner jag, det ber jag om ursäkt för, men det är mycket nu.
Men det kommer bli bättre, eller njae, om 14dagar blir det kanske bättre, jag kommer försöka uppdatera var dag, men det blir ju inte lika mycket som det varit, just för att det är mycket som händer nu :-P

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0