Panik!

Jag har haft total bloggtorka ett tag, jag har försökt dra igång bloggandet, men inget ha tycks dra igång min vilja att blogga!
Men helt plötsligt så har den kommit tillbaka, bra :-)
Jag tror att det är paniken över vad som ska hända. Jag har ingen som helst aning om vad som kommer hända.
Jag är jätte jätte nervös och jag vet inte vart jag ska ta vägen, panikångesten kommer över mig. Är det normalt att ha panikångest vid 21 års ålder? På riktigt? Allvar?
Nu har jag iaf fixat boende för mig mamma och pappa de två första nätterna där uppe, sedan har jag boende i två månader vilket är jättebra, om det nu kommer fungera. Sedan har jag även boende resten av tiden, förhoppningsvis, jag får inte tag i hon tjejen, men jag ska ringa henne nu klockan 4 och se vad hon säger.
Jag andas in genom näsan och ut genom munnen, tjejen som vill hyra min lägenhet kommer imorgon, massa papper att skriva på då för henne och mig, allt ska gå rätt till! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0